Söz konusu Kanun ile getirilen düzenlemelerden yararlanmak isteyen abonelerin (icralıklar dahil); ilgili Kanunun yayımlandığı 08.03.2017 tarihini izleyen üçüncü ayın sonuna kadar (30.06.2017 tarihine kadar) ilgili Elektrik Dağıtım/Perakende Satış Şirketine veya Dağıtım/Perakende Satış Şirketine iletilmek üzere TEDAŞ’a yazılı başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Başvuru dilekçelerine ilişkin örnekler aşağıda yer almaktadır.
Elektrik Enerjisinin Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliğinin Ticari Kalite Göstergeleri ve Yapılacak İşlemler konulu 19. Maddesi 4. Fıkrasında belirtilen “Her bir ay sonu itibariyle tazminat ödenmesi gereken kullanıcılar takip eden ayın 20 nci gününe kadar tespit edilerek bu kullanıcılara ödeme yapılacağı hususunda bildirimde bulunulur. Ödeme; kullanıcının yapılan bildirim üzerine şahsen başvurusu halinde başvuru esnasında def’aten, yazılı olarak başvurusu halinde ise kullanıcının tercih ettiği şekilde 3 (üç) iş günü içerisinde yapılır.” Hükmü gereği ekte listesi sunulan 287 Adet kullanıcıya tazminat ödemesine ilişkin bildirimler yapılmış, posta yoluyla teslim edilemeyip geri iade edilen 76 Adet kullanıcı ve başvuruda bulunmayan 86 Adet kullanıcı hariç başvuruda bulunan 125 Adet kullanıcıya gerekli tazminat ödemeleri yapılmıştır.
İlk Sayfa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
Son Sayfa